sâmbătă, 23 august 2014

Iubire 5. Ma tem tot mai des sa clipesc, de frica sa nu te pierd, chiar si pentru o fractiune de timp. Tu nu stii, dar noaptea, cind dormi, veghez nesfirsit cu degetele in parul tau si te sarut cuminte pe pleoapele inchise. Stiu ca visezi la mine, si tocmai de asta nu te trezesc. Nu pot dormi somnul care te fura de linga mine, si ti soptesc pina in zori ca te iubesc. Te iubesc si dimineata, cind printre gene te vad alintindu te si spunindu mi ca m ai visat toata noaptea cum iti spuneam ca te iubesc. Ma sperie orice secunda care ma gaseste fara tine si ma otraveste lent gindul ca te as putea pierde pentru totdeauna. Si ori de cite ori alung gindul asta uricios, el revine cu o durere de fiecare data mai mare. Parca se hraneste din teama mea ca un copil flamind care soarbe cu pofta laptele matern, constient fiind ca asta il face mai puternic. Te as respira si te as ascunde in inchisoarea sufletului meu, si asa as sti ca vei trai neincetat in mine. Sau te as scrie inauntrul meu si te as citi de cite ori m ar lua un dor, apoi te as povesti si as lua o de la capat. Sau poate ca intr o zi te voi coase de mine, de mine si de viitorul meu. Definitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu