vineri, 22 august 2014

Iubire 4. Privesc in gol spre tine de ceva vreme si gindurile nu vor sa mi spuna cind te am pierdut cu adevarat. Desi imi saruti fruntea si rizi si mi spui ca esti aici si ca nu te am pierdut, eu stiu ca esti departe. Nu mai esti linga noi. Nu asta e privirea cu care ma devorai de dor cind ne regaseam dupa lungi despartiri de citeva minute, cind ma suparam si plecam mofturoasa in camera cealalta si ma lasai, stiind ca tot la tine ma intorc. Nu e asta stringerea bratelor tale sub care ma topeam rizind cind spalam vasele si ma pindeai ca un motan, apoi ma invirteai sorbindu ma din priviri prin toata bucataria. Nu i asta atingerea ta atit de fidela pielii mele, care ma infioara din prima noapte cind degetele ni s au atins mai mult sau mai putin accidental, sau cind imi alungi firele de par de pe obraz, gelos ca trebuie sa il imparti cu ele. Nu asta i sarutul din care se infrupta buzele mele dimineata, nebune de fericire ca te au gasit inca pentru o dimineata linga mine. Si nici asta nu s eu, cu dulcegariile si chicotelile mele. Si atit timp cit nu mai suntem noi, hai sa ne pierdem unul de altul, poate ne regasim cindva intr o alta eu, intr un alt tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu